დიალოგი მერისა და რიტმისა
რეფლექსია
შევისწავლეთ ტექნოლოგიაბით გამდიდრებული სასწავლო პროექტები. როგორ განვსაზღვროთ მათი მომზადებისთვის საჭირო სავარაუდო დრო და სასწავლო პროექტის გეგმაზე მუშაობა.
როგორ გამოვიყენებთ ტექნოლოგიებს სწავლების ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შესაფასებლად. ასევე შევისწავლე პროექტზე დაფუძნებული ნაშრომის შეფასების ადაპტირება. საავტორო უფლებების დაცვა და მასალის კანონიერი გამოყენება.
გავეცანი 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს უწყვეტი განათლების მზაობის დემონსტრირება, ინფორმაციის ეფექტურად მოპოვება, ინფორმაციის ზუსტად და შემოქმედებიტად გამოყენება.
რეფლექსია
შევისწავლეთ ტექნოლოგიაბით გამდიდრებული სასწავლო პროექტები. როგორ განვსაზღვროთ მათი მომზადებისთვის საჭირო სავარაუდო დრო და სასწავლო პროექტის გეგმაზე მუშაობა.
როგორ გამოვიყენებთ ტექნოლოგიებს სწავლების ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შესაფასებლად. ასევე შევისწავლე პროექტზე დაფუძნებული ნაშრომის შეფასების ადაპტირება. საავტორო უფლებების დაცვა და მასალის კანონიერი გამოყენება.
გავეცანი 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს უწყვეტი განათლების მზაობის დემონსტრირება, ინფორმაციის ეფექტურად მოპოვება, ინფორმაციის ზუსტად და შემოქმედებიტად გამოყენება.
Комментариев нет:
Отправить комментарий